« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Krajem siječnja krenuli smo s projektom Čitamo mi, u obitelji svi. Na kratkom sastanku s roditeljima i učenicima 3. i 4. razreda školska knjižničarka je djeci i roditeljima objasnila svrhu projekta i uputila ih u način provođenja. Projekt je osmišljen na način da ruksak s 8 naslova iz različitih tematskih cjelina (carstvo dječjih priča; obiteljsko druženje uz stihove, stripove i humoristične tekstove; zbirka priča, pjesama i romani za mame, tate, bake, djedove, stričeve, tetke; slikovnica – obiteljska družionica; mali istraživači; odgoj djece i mladih; igrom do boljeg čitanja; etno baština) svaki tjedan boravi u jednoj obitelji.
Naš ruksak sadrži sljedeće naslove: Romea i Julio, Borovnica i rani dani, Sva je priroda divlja i surova, Zmajić Kokos ide u školu, Prekrasna djevojčica, Roditeljstvo se može učiti, Umni izazovi i Sveti Duje - Moj Split. Pored knjiga u ruksaku se nalazi i Bilježnica dojmova u koju će učenici zapisati svoje dojmove o obiteljskom čitanju, možda prepričati poneku zgodu o zajedničkom čitanju s mamom, tatom, sestrama, braćom, bakama ili djedovima. Vidjevši sve knjige, učenici su se najviše razveselili Umnim izazovima koji se rješavaju pomoću električne olovke pa su svi htjeli da ruksak prvo proboravi u njihovoj obitelji. Metodom slučajnog odabira odlučeno je da će Gabrijela, učenica 4. razreda, prva ponijeti ruksak u svoj dom.
Nadamo se da će svi učenici i njihove obitelji uživati u zajedničkom čitanju.